Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ανοιχτή επιστολή Ρένας Παυλάκη - Διακίδη

 Ρόδος, 20 Μαρτίου 2014

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,

δεν είναι στις προθέσεις μου να απευθυνθώ σε σας με μια τυπική επιστολή που θα ακολουθεί τους “κανόνες” του εκλογικού marketing, ούτε υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να πω για μένα και που δεν είναι ήδη γνωστό σε σας.

Γνωριζόμαστε καλά άλλωστε, μέσα από μια πορεία 25 χρόνων στη δημοσιογραφία. Μέσα από την καθημερινή μας επαφή, από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, τα περιοδικά, το διαδίκτυο, το μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Όλα αυτά τα χρόνια, αναπτύχθηκε μια πολύ στενή, σχέση, μια καθημερινή συνήθεια, μια οικειότητα, που δεν αφήνει περιθώρια για “συστάσεις γνωριμίας”.

Το μόνο που ίσως μένει να απαντήσω, είναι, για ποιο λόγο αποφάσισα να εμπλακώ ενεργά στα κοινά, για ποιο λόγο βρίσκομαι σήμερα ενώπιόν σας ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος.

Δεν είμαι πολιτικός για να μιλήσω με τυποποιημένες εκφράσεις και συνθήματα, που ακούγονται και γράφονται σ' αυτές τις περιπτώσεις. Επιπλέον, είμαι πολύ ρεαλίστρια, για να σας μιλήσω για οράματα,  για μεγάλους και υψηλούς στόχους.

Τι είναι λοιπόν αυτό που με κάνει να θέλω να περάσω από τη θέση του «κριτή», στη θέση του «κρινόμενου»;

Είναι η ανάγκη να πάω ένα βήμα πιο πέρα από τις διαπιστώσεις. Για όλα αυτά που έχω αρθρογραφήσει, έχω μιλήσει, έχω αναδείξει.

Φτάνει αυτό; Κατέληξα στο συμπέρασμα πως όχι, δεν είναι αρκετό. Έχω ανάγκη να προσπαθήσω ενεργά και εκ των έσω.

Με την υποψηφιότητά μου μεταφέρω τη μάχη που έδινα όλα αυτά τα χρόνια, την κοινή μας μάχη,  σε ένα άλλο επίπεδο, από αιρετή θέση ευθύνης. Για να δυναμώσω τη φωνή μας, να συμβάλω στη διαμόρφωση μιας νέας πραγματικότητας για τον τόπο, μιας νέας νοοτροπίας στην άσκηση τοπικής εξουσίας, μιας άλλης πολιτικής κουλτούρας.

Σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία, σε ένα κόσμο που αλλάζει, όπου κάθε τι παλιό, κατεστημένο  και ξεπερασμένο καταρρέει υπό το βάρος της πολυεπίπεδης κρίσης, η συμμετοχή είναι επιβεβλημένη. Δεν είναι δυνατόν να στηλιτεύεις μια κατάσταση, αλλά να μην κάνεις τίποτα για να την αλλάξεις, περιμένοντας – εκ του ασφαλούς – να την αλλάξουν οι άλλοι για σένα.

Δεν ξέρω αν η εμπλοκή με την πολιτική με μετατρέπει αυτόματα σε πολιτικό. Αν συμβαίνει αυτό, τότε εγώ μιλάω για την πολιτική που ασκείται για τους πολίτες, για το κοινωνικό σύνολο και όχι για τους καριερίστες της πολιτικής.

Σήμερα είμαι εδώ, διεκδικώντας τη δυνατότητα να δουλέψω, να δώσω μάχες μαζί σας και να πετύχω κάτι καλύτερο, κάτι περισσότερο γι αυτό  τον τόπο, από εκείνα που οι… ισόβιοι άρχοντες της τελευταίας 30ετίας έχουν συμπεριλάβει στον απολογισμό των “επιτευγμάτων” τους.

Ελάτε! Μαζί, μπορούμε να το πετύχουμε!


Ρένα Παυλάκη – Διακίδη
Δημοσιογράφος

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με την παράταξη «Μπροστά το Νότιο Αιγαίο» του υποψηφίου Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου