Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Η διαφήμιση για το νέο άρωμα του Kenzo θα μπορούσε να είναι το καλύτερο βίντεο κλιπ της χρονιάς



Το περίφημο περιοδικό W το χαρακτηρίζει ως μια διαφήμιση – παρωδία όλων των διαφημίσεων που έχουν γίνει ποτέ για άρωμα. Κι αυτό διότι, θυμίζει περισσότερο μουσικό βίντεο κλιπ, παρά διαφημιστικό σποτ για αρωματική δημιουργία.
Ο λόγος για τη διαφήμιση για το νέο άρωμα του Kenzo, ονόματι Kenzo World.
Ο διάσημος γαλλικός οίκος ανέθεσε στον Spike Jonze να γυρίσει ένα αν μη τι άλλο τολμηρό και εκρηκτικό σποτ για το ολοκαίνουργιο ελιξήριό του, με πρωταγωνίστριά του την ηθοποιό και χορεύτρια Margaret Qualley, τη μικρότερη κόρη της Χολιγουντιανής σταρ Andie MacDowell και του πρώην μοντέλου Paul Qualley.
Τη φρενήρη χορογραφία του κλιπ, ο τίτλος του κομματιού που ακούγεται είναι το «Mutant Brain» του  Zonnze, υπογράφει ο Ryan Heffington, ο χορογράφος του βίντεο κλιπ της Sia «Chandelier».

http://www.klik.gr