Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Αν είναι να είσαι φαβορί για Οσκαρ, κάντο όπως η Τζούλιαν Μουρ!

Λίγο πριν παραλάβει το πρώτο της Οσκαρ, η Τζούλιαν Μουρ δίνει μερικά ακόμη μαθήματα ζωής και στιλ...

Julianne Moore 607


«Τέτοιος άνθρωπος είμαι, τελικά. Δεν είμαι εξαιρετικά εξωτική. Δεν είμαι πολύ εκκεντρική. Είμαι κάπως κανονική, για να μην πω βαρετή. Ζω στο Δυτικό Village στη Νέα Υόρκη. Εχω δύο πραγματικά υπέροχα παιδιά. Εχω ένα σπουδαίο σύζυγο. Μου αρέσει πολύ η πόλη μου. Μου αρέσει να περπατάω σε αυτήν. Ξέρω να δίνω αξία στη συνηθισμένη μου ζωή και τη ζωή της οικογένειάς μου. Αλλά επίσης εκτιμώ αφάνταστα και τη ζωή της φαντασίας, τη ζωή των ιστοριών. Γιατί νιώθω πως μέσα από τις ιστορίες και τις αφηγήσεις μιλάμε πραγματικά για αυτό που είμαστε.»
Η Τζούλιαν Μουρ είναι ενθουσιασμένη στην προοπτική πως θα κερδίσει το πρώτο της Οσκαρ για το «Still Alice» την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου στην 87η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ - κάτι που θα έπρεπε να είχε συμβεί κάθε φορά που υπήρξε υποψήφια στο παρελθόν και μερικές φορές ακόμη σε μια από τις πιο συναρπαστικές καριέρες γυναίκας ηθοποιού που γνώρισε ποτέ η βιομηχανία.
Ταυτόχρονα, όμως, είναι η Τζούλιαν Μουρ που λατρεύουμε: μια συνειδητοποιημένη γυναίκα, μητέρα, σύζυγος και επαγγελματίας που παίρνει στα σοβαρά όλους τους ρόλους της ζωής της, φτάνοντας σε οσκαρικά επίπεδα σε κάθε έναν από αυτούς και μαζί ένα υπέροχο role model για το πώς μπορείς να είσαι αξιοσέβαστη, σέξι και fun μαζί χωρίς να θυσιάζεις τίποτα από το ταλέντο και τη σοφία σου.



Στη συνέντευξη που έδωσε για το πολυτελούς έκδοσης LA Confidential, λίγες ημέρες πριν την απονομή των φετινών Οσκαρ φωτογραφίζεται και μιλάει με τη χάρη που δεν εγκατέλειψε ποτέ, παραμένοντας μια από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς που γνώρισε η γενιά μας και ένα σύμβολο μαχητικότητας, στιλ και γοητείας μέσα στις δεκαετίες.
«Φυσικά και είμαι χαρούμενη για το Οσκαρ. Και μόνο που το συζητάμε... Είναι υπέροχο να ξέρεις πως υπάρχουν άνθρωποι που είναι ενθουσιασμένοι με τη δουλειά σου. Ολοι αγαπάμε τον έπαινο. Είναι τιμή να συζητάνε το ονομά σου. Φυσικά, φυσικά είμαι ενθουσιασμένη. Και για μια τόσο μικρή ταινία, που ολοκληρώσαμε με πολλές δυσκολίες, που όσοι την έκαναν την έκαναν επειδή ήθελαν να την κάνουν - είναι μια ιστορία για το τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Μια ταινία που σε κάνει να ελπίζεις, όχι; Η σημασία των πάντων είναι η απλότητα. Αυτό είναι που με σκοτώνει. Αυτό είναι που έχει αξία. Νομίζω πως αυτό είναι που μου αρέσει στις ταινίες για τους ανθρώπους, τις οικογένειες και τις ανθρώπινες σχέσεις: ότι φτιάχνονται από το υλικό της ζωής μας.»
Δείτε εδώ τη φωτογράφηση της Τζούλιαν Μουρ για το περιοδικό LA Confidential και αποθεώστέ την για ακόμη μια φορά:
Julianne Moore 607
Julianne Moore 607
Julianne Moore 607
Julianne Moore 607
Julianne Moore 607
Julianne Moore 607


http://flix.gr/news/julianne-moore-la-confidential.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου