Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Killers Kill, Dead Men Die by Annie Leibovitz - Ένα αφιέρωμα στο noir (φωτό και video)



With a star corpse, and suspects ranging from Helen Mirren to Forest Whitaker, Annie Leibovitz and Michael Roberts create a film noir masterpiece to die for. Related:The Big Shoot,” by Annie Leibovitz.

























 

Rear Window: Carolyn Murphy and Tobey Maguire by Peter Lindbergh for Vogue US April 2013


Carolyn Murphy and Tobey Maguire by Peter Lindbergh for Vogue US April 2013 in a fashion editorial inspired by Alfred Hitchcock’s 1954 film Rear Window, starring James Stewart and Grace Kelly. The shoot was styled by Grace Coddington.


Οι θρυλικές ταινίες του Χίτσκοκ στο Vanity Fair (φωτό)

The Hitchcock Hollywood Portfolio

Alfred Hitchcock left a peerless legacy of the stylishly macabre. In this year’s Hollywood Portfolio, Keira Knightley, Javier Bardem, Seth Rogen, and other stars channel iconic moments from the director’s greatest hits.

Η Nicole Kidman γίνεται η Grace Kelly με τα κοσμήματα της Cartier (φωτό και video)



Για τις ανάγκες της ταινίας «Grace of Monaco», όπου η σταρ Νικόλ Κίντμαν υποδύεται την Πριγκίπισσα του Μονακό Γκρέις Κέλι, ο ιστορικός οίκος κοσμημάτων Cartier δημιούργησε αντίγραφα επίσης ιστορικών κοσμημάτων που είχαν φορεθεί από την πριγκίπισσα.
Η ταινία, σε σκηνοθεσία Ολιβιέ Νταχάν, εστιάζει στη ζωή της ηθοποιού στην αρχή της δεκαετίας του 60.
Η θρυλική για την ομορφιά και κομψότητά της Γκρέις Κέλι είχε μία ιδιαίτερα στενή σχέση με τον οίκο, μία σχέση λατρείας  που ξεκίνησε 1955 και κράτησε μέχρι τον τραγικό θάνατό της το 1982.
Όλα αυτά τα χρόνια ο Cartier μεγαλούργησε αποκλειστικά και μόνο για εκείνη, παρουσιάζοντας κομμάτια με απαράμιλλη ομορφιά και λάμψη που ταιριάζανε ιδανικά με την μοναδική αύρα της Κέλι.

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας

 

Η εφηβική μελαγχολία της Lana Del Rey - Συνέντευξη στο ΒΗmagazino


«Ξέρετε, έχω κοιμηθεί με πολλούς τύπους από τη μουσική βιομηχανία, αλλά κανένας τους δεν με βοήθησε τελικά να υπογράψω κάποιο συμβόλαιο. Και αυτό είναι κάτι που βρίσκω πολύ ενοχλητικό». Η Λάνα Ντελ Ρέι ξέρει πώς να πει την κατάλληλη ατάκα την κατάλληλη στιγμή. Μπορεί, τελικά, να είναι η νέα Μαντόνα. Οχι επειδή μοιάζουν τα τραγούδια τους - για την ακρίβεια, ουδεμία σχέση έχουν - αλλά από τις ποπ σταρ της γενιάς της δείχνει να είναι η μόνη που γνωρίζει να παίζει με τόση επιδεξιότητα το παιχνίδι της πρόκλησης. Μιας πρόκλησης, μάλιστα, που δεν απαιτεί την επίδειξη σάρκας για να εμπεδωθεί, αλλά χρησιμοποιεί υπονοούμενα για μια άσωτη ζωή και δηλώσεις ειπωμένες με μια αίσθηση αφόρητης πλήξης, το ennui που λένε και οι Γάλλοι. Αυτό το στυλ το οποίο είναι τρομερά δημοφιλές στο κοινό που περνάει από το στάδιο της εφηβείας και βαριέται τρομερά τον αποστειρωμένο κόσμο των ενηλίκων.

«Μακάρι να είχα πεθάνει ήδη»